Ako objednať?
Objednanie prebieha veľmi jednoducho.
Po zadaní tovaru do košíka , stlačte prosím dokončenie objednávky.
Vytvorte si zákaznícky účet. Pokial ho už máte zriadený, veľmi jednoducho sa viete zaregistrovať (email, heslo).Nasledovne musíte ukončit objednávku v 3 krokoch (adresa, spôsob platby, potvrdenie) a už máte objednávku hotovú.
Je možné objednať aj cez telefón?
Samozrejme, tel.číslo je ...
Pri kúpe cez webshop je nutné zriadiť si zákaznícky účet?
Ano. Cez webshop firmy Artflame je to nutné.Registrácia je naslaedovne veľmi jednoduchá.Stačí zadať už len vašu emailovú adresu a heslo.
Je možné zrušiť objednávku, pokial ešte nie je tovar zaslaný?
Na našom webshope je možné zrušiť objednávku dovtedy, pokial tovar nie je u prepravcu.Kvôli tomu je potrebné skontaktovať sa s našimi asistentmi na tel.č....
Čo v tom prípade, ak tovar nie je skladom?
Tovar je možné objednať aj v tomto prípade. Viete si zadať predobjednávku a pokial bude tovar skladom, určite sa Vám ozveme.
Aké sú možnosti platby?
Platbu je možné zrealizovať dobierkou ,alebo bankovým prevodom.
Je možné platiť na splátky?
Žial, zatial nie je v ponuke tento systém.
Aké sú náklady na prepravu?
Prepravu hradí zákazník podľa aktuálného cenníka prepravnej spoločnosti(váha , rozmer).O aktuálnej sume bude zákazník vždy predom upovedomený.
Aká je doba dodania?
Tovar ktorý je skladom Vám vieme vyexpedovať väčšinou od 2-7 dní.
Aká prepravná spoločnosť dodáva tovar?
Firma Artflame má dohodu s viacerými prepravnými spoločnosťami.
Čo v tom prípade, ak sa mi tovar pri preprave poškodil?
Pokial ste obdržali poškodený tovar, samozrejme môžete ho poslať späť na náklady firmy Artflame.
Viac info v sekcii-Vrátenie tovaru.
Akým spôsobom môžem dostať späť svoje peniaze za poškodený tovar a za aký čas.?
Peniaze Vám vrátime prevodom na základe Vášho čísla účtu,spravidla do 14 dní.
So zaslaním objednávky objednávku potvrdzujem,a súhlasím s obchodnými podmienkami
Ďalšie informácie